2015-04-25

Na dobry początek...

Hejka to mój pierwszy wpis.. Więc postanowiłam założyć tego bloga , ponieważ.. W sumie nie wiem czemu, coś mnie natchnęło, podzieliłam się tym przemyśleniem z przyjaciółką i oto ja!
 Kooocham jeść. Moją pasją jest fotografowanie i łucznictwo. Od zawsze chciałam zostać harcerką i mam w planach spełnić to marzenie.
To byłoby na tyle, więcej dowiecie się czytając kolejne posty.. mam nadzieję, że Wam się spodoba.

 







 
 
jacket - BIG STAR
blouse - NN
skirt - H&M
boots - NN
sunglasses - SINSAY


21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne włosy :) Witamy koleżankę w blogosferze. Powodzenia i duuużo weny życzę :)

    Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu, sliczne włosy ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i włosy ;) powodzenia w dalszym blogowaniu .
    Zapraszam do mnie igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno zajrzę! ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Powodzenia w dalszym blogowaniu :3 Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu! :) Ale masz świetne włosy!

    Pozdrawiam gorąco, http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :* Powodzenia w blogowaniu :D
    może zrobić ci designa?
    jak coś pisz na adres: gabrielle-fashion.blog@wp.pl
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji tutaj -> http://littleheartboy96.blogspot.com/2015/05/10-lba-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie :)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjecia i sliczne włosy
    Wspaniały blog
    www.ami-blr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 56 yr old Associate Professor Cami Ertelt, hailing from Alexandria enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Kite flying. Took a trip to Tsingy de Bemaraha Strict Nature Reserve and drives a Ferrari 625 TRC Spider. strona tutaj

    OdpowiedzUsuń