2015-06-10

Przygarnij. Nie kupuj!


Zastanawialiście się kiedyś ile smutnych i pragnących miłości oczu patrzy zza krat za każdym razem, gdy ktoś odwiedza miejsce, w ktorym przebywają?
O czym mowa? O nikim innym jak o zwierzętach ze schroniska.
 
Ilu z nas ma psy kupione za parę tysięcy złotych, bo za wszelką cenę pragniemy mieć rasowego psa z rodowodem, jakby to miało odmienić nasz świat! Ocenianie psów po rasie i posiadaniu rodowodu, to tak, jakby oceniać człowieka po tym czy jest bogaty, chodzi w markowych ciuchach, ma najnowsze gadżety (co w tych czasach jest na porządku dziennym).
Nie przyjemniej żyłoby nam się z myślą, że odmieniliśmy życie jednego, małego pieska, czy kotka, który pragnie ciepłego domu i miłości, którą zostanie otoczony po zaadoptowaniu?
 
Ta suczka: bez rodowodu, nie rasowa, porzucona przez kogoś na ulicy została przygarnięta przeze mnie i moich rodziców krótki czas temu, bo zaledwie kilka tygodni wstecz. Ale nawet sobie nie wyobrażacie jakie to jest cudowne uczucie widząc codziennie jej szczęśliwe, brązowe oczy, w których można wyczytać podziękowanie za przygarnięcie, wiedząc, że odmieniliśmy jej, jak dotąd krótkie życie, o 360 stopni w (mam nadzieję) lepszym kierunku.
 
Psy z rodowodem z całą pewnością będą przyjaciółmi dobrymi w tak dużym stopniu, jak i te ze schroniska. Jedne i drugie kochać będą tak samo.
Nie ważne czy kupiony, czy adoptowany.. ważne czy odmienimy życie małemu przyjacielowi.


 
 
 
 




 

2 komentarze:

  1. Prześliczny piesek, również jestem zdania, że lepiej zaadoptować :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mojego psiaka przygarnęłam i nigdy nie będę żałować tej decyzji :)

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń